Διαφημίσεις στοιχήματος και online καζίνο στο ραδιόφωνο

Το ραδιόφωνο και οι αθλητικές εκπομπές αποτελούν αγαπημένη συνήθεια πολλών παιχτών του στοιχήματος και οι υπεύθυνοι των σταθμών έχουν φροντίσει να εμπλουτίσουν το πρόγραμμά τους με εκπομπές ειδικά αφιερωμένες σε αυτό. Καταφέρνουν με αυτόν τον τρόπο, όχι μόνο να προσελκύσουν τους παίχτες του στοιχήματος, αλλά και να διατηρήσουν αμείωτο το ενδιαφέρον τους, προσφέροντας ενημέρωση που δεν περιορίζεται στα γήπεδα και στα αποδυτήρια, αλλά επεκτείνεται και στα πρακτορεία του ΟΠΑΠ και τις στοιχηματικές ιστοσελίδες.

Φυσικά, μιλάμε για το ραδιόφωνο, ένα μέσο ενημέρωσης. Και μαζί με την ενημέρωση έρχεται και η διαφήμιση. Πριν μερικά χρόνια, οι διαφημίσεις που ακούγονταν σε ραδιοφωνικούς σταθμούς και αφορούσαν στο online στοίχημα και τα τυχερά παιχνίδια γενικότερα ήταν πολλές και όλες σκόπευαν στο να προσελκύσουν νέα μέλη σε μια αγορά που διακρινόταν από πολλές επιλογές. Οι πρόσφατες εξελίξεις όμως και η υπογραφή του νόμου 4002/2011 άλλαξαν το καθεστώς και στον συγκεκριμένο τομέα.

Θυμίζουμε πως ο συγκεκριμένος νόμος απαγορεύει τη δραστηριοποίηση εταιρειών που προσφέρουν online στοίχημα και τυχερά παιχνίδια στην Ελλάδα, προσφέροντας το αποκλειστικό δικαίωμα στον ΟΠΑΠ. Η συγκεκριμένη απαγόρευση συνοδεύεται και από μία ακόμη: εφόσον οι ιδιωτικές εταιρείες δεν έχουν δικαίωμα νόμιμης δράσης στην Ελλάδα, δεν έχουν δικαίωμα ούτε στη διαφήμιση. Εξαιτίας του νόμου αυτού, λοιπόν, οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται online στην Ελλάδα δε μπορούν να διαφημιστούν και όσοι παραβούν το συγκεκριμένο νόμο (εταιρείες, μέσα ενημέρωσης και διαφημιστικές) θα δέχονται υψηλά πρόστιμα.

Εξαίρεση αποτελούν οι 24 εταιρείες που αδειοδοτήθηκαν προσωρινά από τις Αρχές, για το διάστημα κατά το οποίο δραστηριοποιούνται νόμιμα. Οι συγκεκριμένες εταιρείες, εφόσον δραστηριοποιούνται στη χώρα μας με τις ευλογίες του κράτους, έχουν δικαίωμα διαφήμισης. Και αυτές, ωστόσο, τις ακούμε πολύ σπάνια στο ραδιόφωνο.

Η εταιρεία που, όπως είναι φυσικό, διαφημίζεται περισσότερο από κάθε άλλη στο ραδιόφωνο και σε κάθε άλλο μέσο, δεν είναι άλλη από τον ΟΠΑΠ, ο οποίος κυριαρχεί στα FM με τα διαφημιστικά σποτ του.